17-12-2016

Kerstnummer van de Echo

Zondag 18 december ontvangt u bij de uitgang van de kerk het Kerstnummer van de Echo. Met daarin vooral een Boodschap van Hoop, want Kerstfeest is het feest van onze Heiland, onze Heelmaker!

Middenin de Kerst Echo staat het aangrijpende getuigenis van Jan Donkers. Vroeger een atheïst, maar door ingrijpen van God mag hij nu zeggen: “Ja, ik geloof.” Voor de omwenteling in het leven van Jan gebruikte God verschillende mensen uit zijn omgeving. En achteraf mag Jan zeggen: “Al die zetjes samen hebben de richting van mijn leven veranderd.”

In wiens leven mag u / jij deze Kerst een zetje geven in de Goede Richting? In de richting van onze Zaligmaker Jezus Christus?
Daarom de oproep: Als u/jij het blad gelezen hebt, geef deze Echo dan door aan buren, vrienden of aan andere mensen die God in de komende dagen op uw/jouw weg brengt. Het is een mogelijkheid om in gesprek te komen over het Kerstfeest en een richtingaanwijzer voor uw naasten te zijn.

Wellicht zijn er ook mogelijkheden om samen met uw/jouw gesprekspartner een van de onderstaande diensten op de Kerstdagen in de Hervormde kerk in Vinkeveen bij te wonen?

24 december 18.30 uur Kerstviering met de jeugd
25 december 09.30 uur ds. J.T. Maas uit Vinkeveen