21-04-2018

Zaterdag 21 april - BBQ - HGJB/GZB project

Voor het HGJB/GZB project "Open je Ogen" organiseert de kerkenraad een gezellige barbecue! De kerkenraad zal voor u het eten bereiden en onze dominee zal vis voor u klaar maken. Naast deze barbecue zullen er nog diverse activiteiten zijn.

Zo willen we met elkaar de wandelaars van de door club 4 georganiseerde "Dom tot Dam" loop opwachten. De lopers vertrekken rond de middag vanuit Utrecht en hopen rond het avondeten in Vinkeveen aan te komen. Heeft u lef? Bel Krijno (06-26284832) en loop mee! De enige voorwaarde is dat u € 50.00 sponsorgeld voor het project meebrengt.

Om de lopers feestelijk te onthalen zal er bloemenverkoop zijn.

Voor de kinderen is er een springkussen.

De springplank organiseert een "Rad van Avontuur", met mooie prijzen.

Kosten: € 15.00 voor volwassenen en € 10.00 voorkinderen t/m 12 jaar.

opgeven kan voor 17 april a.s. bij Jaap van der Velde jr. 0297-569769 (indien u thuis opgehaald en gebracht willen worden dan kunt u dit bij uw opgave aangeven.)