Collectebonnen & Giften

In onze gemeente is er de mogelijkheid om collectebonnen te gebruiken voor de collecten in de erediensten en voor overige giften ten behoeve van onze kerk. Door het gebruik van collectebonnen wordt het probleem van munten sparen/zoeken (voor de kerkdienst) bespaard. Uitgaven voor collectebonnen kunt u als giften aftrekken voor de belasting. Indien u dit wenst kan er een opgave worden verstrekt van het in een bepaald jaar aan collectebonnen uitgegeven bedrag. Door het gebruik van collectebonnen is er een wederzijds financieel voordeel voor u en de kerk.

De bonnen zitten per 20 stuks op één vel. Binnen onze gemeente zijn drie bonwaarden in gebruik:

€ 0,75 (per vel € 15,00)
€ 1,80 (per vel € 36,00)
€ 3,75 (per vel € 75,00)

De bonnen kunt u bestellen middels overboeking naar (IBAN) bankrekening NL 17 RBRB 0904481174 t.n.v. Hervormde gemeente Vinkeveen, met vermelding van de te ontvangen bonnen. De bonnen worden dan thuis bezorgd. Bestelt u voor de eerste keer collectebonnen of heeft u vragen, neem dan contact op met de administrateur van de collectebonnen (zie onderstaande adresgegevens of via het contactformulier).

Er kunnen geen bonnen contant worden afgerekend. Dit vanwege het diefstalrisico en de hoge kosten voor het afstorten bij de bank. In geval van nood kunt u de administrateur bellen als de bonnen dringend nodig zijn.

Administrateur van de collectebonnen
Dhr. C. Versloot
Dodaarslaan 148
3645 JG Vinkeveen