Welkomst

Bij binnenkomst in onze kerk wordt u welkom geheten door een van onze gastvrouwen of gastheren van de Welkomstcommissie. Het doel van deze commissie is u te laten merken dat u welkom bent in onze gemeente: Wij willen als gemeente u de gastvrijheid en liefde van Jezus laten zien en laten ervaren.

Als nieuwe bezoeker van onze kerk ontvangt u van de gastvrouw of gastheer een informatieboekje waarin een toelichting staat op onze liturgie, gewoonten en gebruiken. Ook bevat dit welkomstboekje wat algemene informatie m.b.t. onze gemeente. Heeft u nog andere vragen over onze gemeente, ons geloof, de Bijbel e.d. dan kunt u deze gerust aan de gastvrouw of gastheer stellen. Zij staan u graag te woord!

De welkomstcommissie bestaat uit: Cootje Belo, Ria van Bruchem, Karin Kroon, Dirk Mulckhuyse (jr), Wim Mur, Corina van Sligtenhorst, Ab Smit, Carla Stolk, Hanneke van der Velde en Jaap van der Velde (sr).

De welkomstcommissie wordt aangestuurd door de Evangelisatie-coördinator Jacco Kroese.