Tijdens deze avond wordt het "beleidsplan evangelisatie" gepresenteerd. Er zal een korte inleiding gehouden worden over het missionaire beleid van onze gemeente en vervolgens willen we samen nadenken over hoe we gezamelijk, als gemeente, het evangelie van Jezus Christus uit kunnen dragen in de wereld. Iedereen van harte welkom!