01-11-2019

Gelegenheidskoor Vinkeveense Kerstzangdienst

De Hervormde Gemeente Vinkeveen, de Protestantse Gemeente Morgenster en R.K. Geloofsgemeenschap Heilig Hart van Jezus nodigen u/jou van harte uit om u/jou op te geven voor ons gelegenheidskoor.

Onder leiding van dirigent Charles de Vree willen wij luister bijzetten aan de, door de drie kerken samen georganiseerde, Volkskerstzang Vinkeveen op maandagavond 23 december 2019 om 19.30 uur in de RK kerk. Het doel van die avond is om zoveel mogelijk belangstellenden uit Vinkeveen en omstreken de boodschap van Kerstfeest te laten ervaren en met elkaar te vieren. Als gelegenheidskoor hopen we daarom op een groot aantal toehoorders die avond. Wat zou het fantastisch zijn als u/jij dan uw muzikale steentje als deelnemer aan dit koor wil(t) bijdragen. Iedere zanger vanaf 15 jaar is welkom voor dit koor!

Om tot een mooie uitvoering te komen, dient er vooraf natuurlijk gerepeteerd te worden. De repetitieavonden zijn gepland op zondag 24 november en 1, 8, 15 en 22 december. De aanvangstijd is 20.00 en eindtijd om 21.15 uur. Mocht u/jij een keer verhinderd zijn, dan is dit geen probleem.

U/jij bent die oefenavonden hartelijk welkom in de kerk van de Ned. Herv. Gemeente Vinkeveen, Herenweg 201.

Opgeven voor dit gelegenheidskoor bij Arthur Burggraaff. Telefonisch via 06-47067466 of per mail: a.burggraaff@telfort.nl. Ook met eventuele vragen kunt u bij Arthur terecht. Graag aanmelden voor 1 november aanstaande.

We zien er naar uit om u/jou te mogen begroeten en spreken de wens uit om er met elkaar mooie repetitie avonden en een bijzondere Kerstuitvoering van te maken.

Namens de drie organiserende kerken, een vriendelijke groet van Charles de Vree en Arthur Burggraaff.