18-09-2020

Opening Winterwerk

De gemeentedag 2020 zal anders zijn dan de voorgaande jaren, i.v.m. de beperkingen die voortkomen uit de corona pandemie.

Vrijdagavond 18 september 19.00 uur wordt u uitgenodigd om een opname in de kerk mee temaken. Dit zal in de vorm gaan van een    sing-in,(een bijeenkomst met het doel God eer te brengen door middel van liederen, Bijbellezen en gebed)tussen het zingen door zal er informatie worden gegeven met betrekking tot de mogelijkheden van deelname aan 1 van onze kringen, verenigingen en of verdere samenkomsten.

We hopen op goed weer deze avond en zullen na het zingen, u gezamenlijk buiten iets te drinken met een versnapering aanbieden,  om zo de mogelijkheid te  creëren nog even wat met elkaar te zijn.

Ook zal er nog een kleine verrassing zijn, wil dit slagen, dan hebben we u als bezoeker voor deelname hieraan, zeker nodig.

Als gemeente hebben we elkaar, op de aangepaste kerkdiensten na,  op informele wijze  al zo weinig kunnen spreken en  ontmoeten, laat daarom dit niet ongemerkt voorbijgaan, uw mede gemeentelid heeft u zo nodig.

U hoeft zich niet van te voren op te geven maar bij aankomst even uw naam noteren zodat we weten, mocht dit nodig zijn, wie deze  avond bezocht heeft.

Mocht u vrijdagavond niet aanwezig kunnen zijn dan kunt deze avond mee beleven in een live uitzending op YouTube of deze op een later tijdstip bekijken,  toch stellen we het zeer op prijs als u blijk geeft van uw aanwezigheid.

In de morgendienst van D.V. zondag 20 september zal de preek in het teken staan van opening winterwerk. De HGJB heeft het thema 'Goed om te horen' aangereikt. We lezen 1 Samuël 3.