24-11-2020

Heilig Avondmaal

Als kerkenraad hebben we gesproken over het verlangen om het Heilig Avondmaal te vieren. Dat verlangen is zo sterk, dat we de geplande diensten van viering toch willen laten doorgaan, al voelen we de pijn van de beperkingen. Op donderdag 26 november is er van 19.30-20.30 censura morum in Maranatha. Om 20.45 uur zal het bezinningsuur gehouden worden in de kerk. U kunt zich hiervoor aanmelden.

Op zondag 29 november, op de eerste Adventszondag, zal het Heilig Avondmaal gehouden worden. Vanwege de maatregelen willen we tijdens de avondmaalsdiensten voorrang geven aan hen die het verlangen hebben om deel te nemen aan het Heilig Avondmaal.

Zowel in de morgen- als in de avonddienst zal het avondmaal bediend worden. In de avonddienst zal er ook nabetrachting op het gevierde avondmaal gehouden worden. Voor een van beide diensten kunt u zich aanmelden, doe dit vóór 26 november, via e-mail: naardekerk@hervormdvinkeveen.nl. Het is onze hoop dat ieder die zich aanmeldt erbij kan zijn. Daarbij hopen we dat tijdens de diensten de randzaken zoveel mogelijk weg zullen vallen en we vol adventsverwachting mogen zien op onze Heiland, Jezus de Christus. Dat de bediening van Woord en sacrament tot zegen mag zijn voor heel de gemeente. Een gezegende voorbereiding en viering toegewenst!