30-11-2021

Vervroegen avonddienst

Aanvangstijd avonddienst

Er is door de overheid de kerken dringend verzocht om tijdens deze periode van beperkte avondlockdown te zoeken naar alternatieven voor de avonddienst. Voor de zondagen 5 en 12 december hebben we besloten de aanvangstijd te vervroegen naar 14.30 uur. Ons gebed is dat de HEERE ons als wereld, land en kerk nabij zal zijn, naar Zijn belofte. Dat Hij een omkeer geeft ten goede. In ons gebed denken we ook aan de overheid en aan allen die in de zorg en het onderwijs werkzaam zijn. Mocht u vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van deze maatregel, dan kunt u altijd terecht bij ons als kerkenraad. We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, via afkondigingen, website en onzegemeente-app.