27-01-2022

Aantal bezoekers (ere)diensten

Na de versoepelingen van deze week is de 1,5 meter afstand bepalend voor het maximum aantal kerkgangers. Dit betekent voor ons dat er vanaf aanstaande zondag (30 januari) ca. 100 personen bij de kerkdiensten aanwezig kunnen zijn. Een verruiming ten opzichte van de afgelopen periode, maar nog steeds met de beperking van de 1,5 meter maatregel.

Met deze wijziging, verandert ook de aanmeldingsprocedure weer. Voor de aanstaande zondag ontvangt u bericht welke dienst u aanwezig kunt zijn.

Vanaf zondag 6 februari moet u zicht weer voor elke dienst aanmelden, zonder  tegen bericht bent u elke aangemelde dienst welkom. U kunt zicht aanmelden via het bekende e-mailadres naardekerk@hervormdvinkeveen.nl Graag voor meerdere zondagen tegelijk aanmelden. U kunt ook aangeven dat u bij alle kerkdiensten aanwezig wilt zijn. U ontvangt dan alleen bericht als u vanwege de aantallen niet aanwezig kunt zijn.