04-02-2022

Afscheid familie Maas

Beste gemeente,

Nog een paar weken en dan moeten we afscheid nemen van onze predikant. Dit willen we niet onopgemerkt aan ons voorbij laten gaan.
We zijn dankbaar voor de vele jaren dat de dominee en zijn gezin hier mochten wonen en voorgaan en willen hen Gods zegen toewensen.

Zaterdag 19 februari is de afscheidsmiddag met de familie Maas en de gemeente in gebouw Maranatha. U kunt deze middag persoonlijk
de familie Maas bedanken en Gods zegen toewensen. Jong en oud zijn allen welkom! De middag duurt van 14.00 tot 17.00 uur en is opgedeeld in tijdsblokken om een verantwoorde bezetting van het gebouw te waarborgen. Wanneer u zich aanmeldt ontvangt u een bericht welk tijdsblok u in gebouw Maranatha aanwezig kunt zijn. U kunt zich aanmelden bij:

- Jaap van der Velde, jaap.vandervelde@hervormdvinkeveen.nl of 06-12720575

- Rudy Oussoren, rudy.oussoren@hervormdvinkeveen.nl of 06-15288250

Wanneer u niet in de gelegenheid bent met de auto te komen, kunt u Jaap of Rudy hierover berichten. Er wordt dan vervoer geregeld.

Fotoboek
Wij willen u vragen een persoonlijk stukje tekst met een originele foto aan te leveren bij de familie Van der Vliet. Dit kan per mail naar: kerkelijkbureau@hervormdvinkeveen.nl of afgeven op Loopveltweg 22. Graag A-4 formaat aanhouden. Dit zal worden samengevoegd tot één boek.

Cadeau

Voor het afscheidscadeau staat achter in de kerk en in gebouw Maranatha de komende weken een bus worden neergezet voor uw bijdrage aan het cadeau. U kunt uw gift ook overmaken op NL75 INGB 0000 1755 98 t.n.v.Kerkvoogdij Hervormde Gemeente Vinkeveen o.v.v. cadeau afscheid familie Maas. In het kerkblad staat per abuis een verkeerd rekeningnummer.

Alvast bedankt voor uw bijdrage en betrokkenheid!