14-05-2022

Zendingsavond 17 mei

Op D.V. dinsdag 17 mei om 20:00 organiseren wij samen met de GZB een gemeenteavond in gebouw Maranatha.Tijdens deze avond krijgen wij de kans om ds. Sixto Hernandez uit Colombia, vergezeld door ds. G.C. Vreugdenhil, te ontmoeten. We mogen van ds. Sixto horen hoe het is om christen te zijn in een land als Colombia met zijn vele complexe uitdagingen. Het belooft een bijzondere ontmoeting te worden waarin we elkaar mogen inspireren en bemoedigen. We starten met koffie, thee of fris en sluiten de avond af met een hapje en een drankje.

Ds.Sixto is predikant in Medellin, een grote stad waar ook Johan en Astrid Klaasse vanuit de GZB werkzaam waren, en we dus als Vinkeveen ook mee verbonden zijn. Johan en Astrid hopen binnenkort naar Nederland terug te keren, maar de kerkplanting en het zendingswerk mag er onder Gods leiding doorgaan. Medellin is een grote stad van zo'n 2 1/2 miljoen inwoners, met vele verslaafden en daklozen. De kerk voelt een sterke roeping om juist hier een licht voor de mensen om hen heen te zijn.

Ds. Sixto ziet er naar uit om u/jou te ontmoeten, zorg dat je erbij bent. Van harte welkom!

De Zendingscommissie

Nieuws - GZB